Ianthe

Dawno temu założyłam swojego pierwszego bloga z fikcyjnym opowiadaniem.
Pisałam przez ponad dwa lata.
Niestety musiałam przerwać, ale wróciłam po roku i nie wyszło.
Między innymi z mojej dużej winy. Mówi się trudno.
Jesienią skasowałam kolejne blogi i opowiadania,
które stworzyłam w ciągu dwóch lat i nabrałam dystansu.
Teraz po pięciu miesiącach kolejnej przerwy stwierdziłam, że dalej chcę pisać.
Już nie dla innych, a dla siebie.
Wszystkie opowiadania, które kiedyś pisałam skasowałam.
Ale napiszę wszystko od początku, tylko powoli.
Kiedyś na początku podpisywałam się jako Inez18.
Ostatnio jako Ianthe i tak już zostanie.

A tak z rzeczywistych faktów to :
Mam na imię Sabina i mam 22 lata.
Skończyłam technikum hotelarskie i mieszkam na Śląsku.
Od kilku lat wiernie kibicuję reprezentacji Hiszpanii, a także Barcelonie.
Moim ulubionym piłkarzem jest David Villa.
Lubię czytać książki fantastyczne i romanse.